wtorek, 19 stycznia 2021

ZAMEK BOLKÓW 18.10.2020

 Zamek w Bolkowie miałam okazję podziwiać po raz trzeci. Poprzednio zwiedzałam go pięć lat temu, a zdjęcia mogliście zobaczyć na BLOGU. Tym razem była to dość spontaniczna decyzja. Po zwiedzaniu zamku Grodno i spacerze po zaporze na Jeziorze Bystrzyckim planowaliśmy się udać do zamku Grodziec. Jednak okazało się, że droga jest dalsza niż początkowo myśleliśmy a w październiku szybko robi się ciemno. Postanowiliśmy więc zmienić plany (oczywiście co do Grodźca - co się odwlecze, to nie uciecze). Padło więc na Bolków. A ten cieszy za każdym razem. Tym razem starałam się zrobić nieco inne ujęcia niż poprzednio. Skupiłam się też na panoramie miasta widzianej z wieży (chyba miastu poświęcę jeszcze jeden post). Zrobiłam też nieco ujęć ekspozycji w salach. Kto był na zamku w Bolkowie wie, że to wspaniałe miejsce. A kto nie był musi koniecznie nadrobić zaległości! :)














































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz