czwartek, 17 lutego 2022

ŚWIĘTO SZCZĘŚLIWYCH LUDZI

 Dziś mamy moje ulubione święto, o czym zdążyłam Was już poinformować w poprzednim poście. Dzień Kota! Miłośnicy kotów od rana wrzucają na Facebooka zdjęcia swoich kocich pociech (w inne dni też to robimy, ale dzisiaj... obowiązkowo!). Składają sobie życzenia. Wiem, że to kocie święto, ale kociarze również na życzenia się załapują. I tak sobie pomyślałam, że ten dzisiejszy dzień, to w sumie święto szczęśliwych ludzi. Bo "właściciele kotów" czyli po prostu koci słudzy, są szczęśliwi, że towarzyszą im tak wspaniałe istoty, jakimi są mruczki. A dziś mają dodatkowa okazję, aby dać upust tej radości.

Zdjęcia naszych kotek zamieściłam we wspomnianym wcześniejszym poście. Tym razem będą fotki w kociej bluzce.

  • koszulka -second hand (Zara)
  • spodnie -Mohito
  • torebka -second hand
  • buty -Venezia
  • opaska -n/n
  • bransoletka -pamiątka z wakacji















 A na koniec zdjęcie inspirowane grafiką na koszulce, bo sama bym na ten pomysł nie wpadła. Oczywiście twarzy użyczyła mi Mia. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz