środa, 23 lutego 2022

DZIŚ ŚWIĘTUJE JOHN

 Pewnie tradycyjnie nazwałabym post "Happy Birthday John", ale wpis o takim tytule już się TUTAJ pojawił. Ale tym razem mowa o innym solenizancie o tym samym imieniu. Dziś świętuje John Norum. Był na blogu post dla niego z okazji 30lecia płyty Total Control. Tym razem jest wpis z okazji jego urodzin. A życzenia będą chyba bardzie dla mnie niż dla solenizanta. Jemu życzę jeszcze wielu lat na scenie, oczywiście w zdrowiu. Zaś sobie, aby w czerwcu zobaczyć go razem z zespołem Europe w Krakowie. :)

Oczywiście na taką okazję wybrałam zdjęcia w typowo rockowym stroju. Kiedyś miałam podobną kamizelkę (jak tę na fotkach)  z dużym logo Europe na plecach (malowanym lakierem). Nie przetrwała długo (uroki ekoskóry). Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu naszywki Europe, aby przyszyć na jeansową katanę. Ale.. albo nie produkują, albo ja nie umiem szukać. :)

  • kamizelka -DIY (TUTAJ jest tutorial)
  • bluzka -n/n
  • spodnie -second hand
  • buty -kupione na Vinted.pl (Answear)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz