wtorek, 26 kwietnia 2022

W JASNEJ TONACJI

 Co można zrobić z za krótkim paskiem? Tak, wiem, można go po prostu nie kupić. :) Zdarza mi się jednak, że w second handach znajduję paski. które bardzo mi się podobają, ale rozmiarówka jest dziecięca. I wtedy, oprócz sesji zdjęciowych bratanka i bratanicy, mam trzy sposoby na ich wykorzystanie. Pierwszy to ozdoba wokół kapelusza. Drugi to owinąć go kilka razy wokół nadgarstka i wychodzi ciekawa bransoletka, ale to sprawdza się tylko przy wąskich paskach. Trzeci patent to zrobić z niego choker. I właśnie to rozwiązanie wykorzystałam tworząc strój z poniższych zdjęć. Jasny choker zgrał mi się kolorystycznie z jasnym swetrem i spódniczką. A na drugi raz pewnie połączę go kontrastowo z czarnymi rzeczami. :)

Wszystkie elementy tego stroju to zdobycze z second handów.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz