piątek, 17 lutego 2023

TRADYCJA 17 LUTEGO ZACHOWANA


Co roCku wspominam, że dziś jest moje ulubione święto. I jak na Światowy Dzień Kota przystało, staram się je na blogu uczcić kocim akcentem. O tradycji kociego kalendarza pisałam tutaj już wiele razy. Tym razem znowu moja mama nam "nie odpuściła" i na święta zażyczyła sobie kalendarz z naszymi kotami. I chociaż nie planowałam już go robić, mamie nie odmówię. No więc powstała piąta edycja kalendarza Mia & Melissa (są też wcześniejsze, z samą Mią).
Zasada jest zawsze ta sama: pięć zdjęć jednej dziewczynki, pięć zdjęć drugiej i dwa wspólne.
Tutaj zamieszczam linki do poprzednich edycji:

A tak wygląda kalendarz na obecny roCk (oczywiście wszystkie kadry są poziome, tutaj zamieściłam oryginalne zdjęcia). :)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz