niedziela, 3 stycznia 2016

W KOCIM RAJU

Witajcie w Nowym Roku!

Miałam taki ambitny plan, aby wszystkie świąteczne zdjęcia wrzucić jeszcze przed wyjazdem na Sylwestra, ale... skończyło się na planie. :)

Kilkudniowy wyjazd, przygotowania do niego (zwłaszcza, że impreza sylwestrowa była przebierana)... więc dopiero teraz, po powrocie, mam czas nadrobić zaległości.

Zdjęcia z Wigilii doczekały się postu jeszcze w 2015 roku. Teraz wrzucam fotografie z pierwszego dnia Świąt. Tego dnia zawsze odwiedzamy rodzinę w Orzeszu. A ja od dwóch lat odwiedzam tam także panią, od której mam Mię. Nie tylko Mia dzięki niej znalazła swój dom. :) Na stałe mieszka u niej kilka kotów, i tym razem to te koty będą bohaterami postu.









...no i nie może zabraknąć Mii, której po powrocie też zrobiłam świąteczne zdjęcie. :)


2 komentarze: