wtorek, 28 marca 2017

ŻÓŁTA OBRÓŻKA Z ĆWIEKAMI

Skoro ostatnio jest szał na obróżki (zwane teraz częściej chokerami), to wrzucam kolejny pomysł na to, jak można ją samemu wykonać.

Ta powstała z paska upolowanego kiedyś w second handzie. Pasek mogliście oglądać jakieś trzy lata temu w poście Yellow in Summer.



Już od dawna w nim nie chodziłam, tylko leżakował w szafie. I jakoś tak ostatnio się na niego napatoczyłam. Postanowiłam przerobić go na obróżkę.



Wycięłam tylną część ozdobioną ćwiekami.


Była trochę za długa, więc ją przycięłam.


Wykorzystałam także pozostałą część paska. Zrobiłam z niej zakończenia obróżki.




Wystarczy przed sklejeniem obu części dodać sznurek i obróżka gotowa.


Mieliście okazję ją ostatnio obejrzeć w poście Purple Spring.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz