sobota, 13 kwietnia 2019

PRAWY DO LEWEGO

Dziś muzycznie z innej beczki (miało być wczoraj, ale nie zdążyłam). W radiu usłyszałam, że właśnie mija 20 rocznica od wydania płyty Kayah & Bregowic. I byłam w szoku, że to już dwadzieścia lat. Pamiętam jaką była muzyczną sensacją na tamte czasy. A że moja klasa była bardzo promuzyczna i wielu miłośników muzyki wszelakiej mieliśmy, to i tę płytę ktoś puścił w obieg i zrobiliśmy przegrywki na kasetach. Jedyny utwór, który jest do dziś grany to chyba "Prawy do lewego", za którym akurat nigdy nie przepadałam. Z tego co pamiętam, kilka innych mi się podobało kiedyś. W sumie dawno zapomniałam o tym muzycznym projekcie. Aż sobie z ciekawości odpalę te utwory. Oczywiście w Internecie, bo kasety przegrywki i odtwarzacza dawno już nie mam... 

  • sweterek -second hand
  • spodnie -Reserved
  • pasek -second hand







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz