sobota, 16 listopada 2019

KRÓL TALII

"Król talii". Takie ostatnio przeczytałam określenie na pasek w piśmie ELLE. Trudno się z tym nie zgodzić. Przyznaję, że od lat to mój ulubiony dodatek. Pasków mam mnóstwo i zajmują wszystkie wieszaki na drzwiach z szaf. Regularnie je dokupuję, a co za tym idzie z innymi się rozstaję, bo zasypałyby mnie te paski w kawalerce. ^^ Moim zdaniem pasek potrafi ożywić wiele strojów i nawet nadać im charakteru. Zwykłe jeansy i biały t-shirt mogą zamienić się w różne ciekawe stroje, jeśli dobierzemy do nich pasek. Workowata sukienka czy sweter dzięki paskowi nabiorą kształtu. Moja miłość do pasków trwa już dwadzieścia kilka lat i potrwa jeszcze dłuuugo! :)

  • sweter -Sinsay
  • spodnie -second hand (Reserved)
  • koszulka -Reserved
  • buty -n/n
  • pasek -second hand
  • kolczyki -n/n
  • bransoletka -pamiątka z wycieczki do pałacu w Mosznej













A poniżej "trochę" pasków z mojej kolekcji. Bo to jeszcze nie wszystkie. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz