poniedziałek, 23 marca 2020

SZEROKA SKÓRZANA BRANSOLETKA Z METALOWYMI ELEMENTAMI

Obiecałam Wam dziś zamieścić pomysł na stworzenie skórzanej bransoletki tzw, pieszczochy.
Zaczęło się od fragmentu paska. Dziurki już były zrobione, więc nie musiałam się zastanawiać, w którym miejscu umieścić ozdoby.


Chciałam stworzyć bransoletkę z jakąś dodatkową ozdobą, nie tylko z ćwiekami. Miałam ciekawe metalowe kółka, które pozostały z jakiegoś paska.


Niestety, żeby móc je ponownie przymocować, musiałam rozerwać poprzednie mocowanie.


Pomocne okazały się napy...


...oraz klej kropelka. :)


Ze względu na dziurki wybrałam ćwieki o charakterystycznym sposobie mocowania.



Jak widać, Mia kontrolowała proces tworzenia na każdym etapie. :)




Bransoletkę mogliście zobaczyć w wielu postach. Na przykład w dzisiejszym:


A także w letnim poście Urlop:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz