sobota, 21 marca 2020

JEANSOWA SPÓDNICZKA Z FRĘDZLAMI

Zapodaję kolejne DIY. Spódnicę kupiłam w second handzie. Miała różne uszkodzone ozdoby.






Początkowo usunęłam ozdoby i chciałam chodzić w tej spódnicy. Mogliście ją zobaczyć w poście AMP Wire Sounds.



Jednak spódnica wydawała mi się zbyt krótka i postanowiłam ją jakoś przedłużyć.
Postanowiłam przerobić ją na kowbojską. Taki motyw się już tutaj kilka razy pojawiał. Dodałam kawałki skóry, które pocięłam na frędzle.





Dodatkowo postanowiłam ją ozdobić kowbojskimi aplikacjami. Te, na które się zdecydowałam, pochodzą ze starej bluzki. 



Oczywiście wyszyte motywy wycięłam. I tak powstały naszywki. :)


Całość mogliście obejrzeć w poście 4 Lipca




A podobne inspiracje znajdziecie pod linkami:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz