piątek, 3 kwietnia 2020

ZE STAREGO TEATRU

"Wyglądasz jak ze starego teatru" - powiedział mój Osobisty Fotograf, kiedy się umówiliśmy, że pójdziemy robić zdjęcia. :)  Myślę, że to futrzany szal dał taki efekt. No, może w połączeniu z fryzurą, którą mam na blogu chyba po raz pierwszy (bo to nie moja bajka). Lubię czasem dodawać eleganckie elementy do mojego stylu, czego efekt mogliście zobaczyć w poście Po Czterech Latach, gdzie do ramoneski miałam "szal weselny". Tym razem całość miał dopełnić futrzany kołnierz (tym razem w roli szala). Reszta jest prosta, ale i tak osiągnęłam zamierzony efekt. :)

  • kurtka -second hand
  • kołnierz -second hand
  • spódnica -second hand
  • buty -Reserved
  • rękawiczki -n/n
  • kolczyki -Glitter










3 komentarze:

  1. Wygląda Pani bosko, futro i skóry dają elegancki, klasyczny i kobiecy efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że udało mi się go osiągnąć :)

      Usuń
    2. To kwestia gustu, klasy. Pani to ma.

      Usuń