środa, 14 lipca 2021

JEANSOWA BLUZKA W KOWBOJSKIM STYLU

Jeansowe koszule mieliście nieraz okazję podziwiać na blogu. Bo jeansowe koszule bardzo lubię! Tym razem będzie inspiracja, jak taką koszulę przerobić. 

Przyznam, że tę z dzisiejszego wpisu nie kupiłam z myślą o przeróbce. Podobała mi się jakość jeansu. Niestety nie zauważyłam, że jest rozerwana na rękawie... Jednak postanowiłam ją uratować.



Zaczęłam od maskowania dziury. Wymyśliłam sobie łaty, jakie często są na marynarkach, ale ostatnio zaczęły się pojawiać na koszulach. Wybrałam w tym celu dość cienką skórę (zamsz) i wycięłam odpowiedni kształt.





Oczywiście moją pracę nadzorowała Mia! :)




Na łatach się jednak nie skończyło. Brakowało mi jakiegoś elementu, żeby była spójna całość. Wymyśliłam więc wstawki z przodu.



A często tak mam, że lubię sobie "robić pod górkę". Więc na łatach dodałam ćwieki w kształcie gwiazdek. Oczywiście ćwieki przymocowałam przed przyszyciem wstawek, aby zakończenia nie znalazły się pod koszulą i nie drapały.



Gotowe! :) Trochę się napracowałam, ale było warto.

Koszulę mogliście zobaczyć już przy okazji wpisu DIY z pomysłem na skórzaną spódnicę z frędzlami.

Tak więc w sumie jest patent na cały zestaw handmade. :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz