niedziela, 18 lipca 2021

MECZ GÓRNIK ZABRZE - BANIK OSTRAVA 17.07.2021

 Jeszcze jakieś trzy dni temu nigdy bym nie zgadła, gdzie spędzę wczorajsze popołudnie. Ale kiedy w piątek wieczorem Przemek zaproponował mi, abyśmy się wybrali na mecz Górnika Zabrze, pomyślałam, że to fajny pomysł. Zwłaszcza, że ostatnio Przemek na bieżąco zasypuje mnie informacjami na temat dołączenia do Górnika Lukasa Podolskiego. Na meczu nigdy nie byłam, więc dlaczego by nie przekonać się wreszcie, jakie emocje panują na stadionie. I nie ukrywam, że byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Przed meczem odbyło się uroczyste wręczenie nowych koszulek (oczywiście oficjalny filmik z nimi w roli głównej dzień wcześniej wieczorem mi Przemek zdążył zaserwować). Było też powitanie nowych członków drużyny, czyli, wspomnianego już, Lukasa Podolskiego oraz bramkarza Grzegorza Sandomierskiego, z którym kilka godzin wcześniej podpisano kontakt. Obaj panowie pojawili się na boisku od początku gry. Przebiegu meczu nie będę komentować, bo się na piłce nie znam. Zostawię więc fotorelację. Najwyższych lotów niestety nie jest, bo była robiona aparatem kompaktowym z ostatnich rzędów na trybunach. Ale może chociaż trochę udało mi się pokazać klimat. Zwycięzcami meczu, niestety, nie zostali biało-niebiesko-czerwoni. Banik Ostrava pokonał ich 3:1. Na szczęście to tylko mecz sparingowy. A mistrzostwa Polski dopiero przed nami. :)






























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz