środa, 13 grudnia 2023

W TOREBCE KOCIARY

 Te zdjęcia powstały dokładnie trzy lata temu. I jak nie wrzuciłabym ich dzisiaj, to już pewnie nie przyszłaby na nie dobra pora. Dość długo planowałam stworzenie tego wpisu. Kocich gadżetów miałam coraz więcej. A jak przyszło do realizacji, to popełniłam kilka gaf. Za późno wyszłam na balkon i było już szaro. Zdjęcia wyszły tak niewyraźnie, że nie bardzo miałam w czym wybierać. Fotki "zawartości torebki" w sztucznym świetle w pokoju, robione słabym aparatem też nie były strzałem w dziesiątkę. Mogłam je lepiej zrobić po prostu telefonem komórkowym (dwie są zrobione w ten sposób i ich jakość jest zdecydowanie lepsza). Mogłam też całość powtórzyć, ale jakoś do tego nie doszło. Ok, koniec o błędach, post miał pokazać po prostu część mojej kociej kolekcji gadżetów. Dzisiaj niektórych już nie mam, za to mam duuużo duuużo nowych. Pewnie bym nawet nie miała pomysłu, jak to wszystko pokazać. Mam już nawet torby z kocimi motywami. Zaś co do breloczków, byłby pewnie dylemat, który wybrać. Zostawiam Was więc z fotkami z 2020 roku. :)



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz