sobota, 9 grudnia 2023

ZAMEK ŠPILBERK - BRNO - 11.12.2022

W poprzednich postach zabrałam Was na spacer po Brnie oraz do Kaplicy Czaszek. Po zwiedzaniu z przewodnikiem mieliśmy czas wolny dla siebie. Pewnie większość przeznaczyła go na jarmarki. My oczywiśście częściowo też! Ale... wcześniej wybraliśmy się do zamku Špilberk. Ja tam już byłam w 2017 roku, zamieściłam nawet POST na ten temat. Przemek nie miał jeszcze okazji, więc tym bardziej nam zależało, aby tam dotrzeć. Zaczynało się już ściemniać, więc mogliśmy podziwiać pięknie oświetloną katedrę Piotra i Pawła. Ze względu na późną porę i ograniczony czas, nie zwiedzaliśmy zamku w środku. Zamieszczam się zdjęcia ze spaceru wokół budowli. 

Zamek pięknie wznosi się nad miastem. Wspominałam już o nim w poprzednim poście.



A tutaj już zdjęcia z naszego spaceru:































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz