wtorek, 10 lutego 2015

CAN'T STOP!

Poprzednio był zimowy post to teraz mała retrospekcja do jesieni :)

Ostatnio dawno nie byłam na żadnym koncercie ani nawet rockowej imprezie. Czy przestałam słuchać rocka? Oczywiście, że nie! Z tego się nie wyrasta :)  Przez ostatnich kilka dni najczęściej słucham płyty Aviatora z 86 roku z utworem CAN"T STOP na czele. Daje mi on duuużą dawkę pozytywnej energii. Podobnie jak inne utwory w takim klimacie.

I chociaż glam rockowy styl ubierania nie jest mu już tak bliski jak kiedyś (ubieram się tak naprawdę okazjonalnie), to muzyka w sercu pozostanie. Koszulkę ze zdjęcia przerabiałam sobie na Zlot Fanów Hard Rocka, który odbył się w Krakowie w 2011 roku. Wycinałam dekolt, zamalowałam różowe literki  (o tak! róż do mnie jakoś nie przemawiał!), dodałam srebrne akcenty. Teraz bym sobie takiej nie zrobiła, ale miło się ogląda, jaką miałam wenę twórczą :)

  • bluzka -second hand + diy
  • spódnica -second hand
  • buty -Mango
  • rajstopy -Caliope
  • pas -Szafa.pl
  • fioletowa bransoletka -Orsay
  • bransoletka z łańcuchem -prezent (Orsay)
  • kolczyki -Glitter












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz