niedziela, 8 lutego 2015

HU! HU! HA! NASZA ZIMA ZŁA?

Tytułowe słowa z pewnością wielu z Was kojarzą się z piosenką słyszaną często w dzieciństwie. Pamiętacie co było dalej? Odważne dzieciaki śpiewały, że nie boją się zimy i grały w śnieżki. Mi dzisiaj nie było to dane (chociaż nie ukrywam, że chętnie bym sobie pograła), ale byłam za to na zimowym spacerze po mojej Halembie i uwieczniłam ją w pięknej białej szacie. I właśnie z tego spaceru wrzucam dziś fotografie.

A zdjęcia, na których ja jestem, zostały zrobione kilka tygodni temu, ale w sumie wpasowały się w śnieżny klimat :)

  • kurtka -szafa.pl
  • spodnie -n/n
  • buty -Graceland (Deichmann)
  • szal -Butuk
  • sweter -Bue Shadow
  • kaszkiet -H&M + diy (dodałam skórzany pasek i ćwieki)
















2 komentarze:

  1. No Patrycja, nareszcie trochę zimy na blogu! Dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro mamy ją na dworze to niech i na blogu gości :)

      Usuń