piątek, 6 listopada 2015

TAKĄ JESIEŃ TO JA ROZUMIEM

Jesienią zachwycam się co roku. Ale w tym roku jakoś bardziej. Nie wiem, czy jest piękniejsza i bardziej kolorowa, czy tylko ja ją tak postrzegam, ale nie mogę przestać jej podziwiać.

Szkoda tylko, że jak po 16stej jadę autobusem z pracy do domu, to już przez szyby oglądam zachód słońca.
Zdjęcia, które wrzucam, były robione dokładnie dwa tygodnie temu, jeszcze zanim przestawialiśmy zegarki o godzinę. Mam nadzieję, że na tych, gdzie to ja byłam fotografem, udało mi się uchwycić piękno naszej jesieni :)

  • bluzka -second hand
  • spodnie -n/n
  • buty -Reserved
  • pasek -Terranova
  • kapelusz -Caliope
  • chustka na kapeluszu -second hand
  • bransoletka -DIY
  • pierścionek -Parfois












3 komentarze:

  1. Ładnie Ci w spodniach, możesz śmiało częściej je nosić.

    OdpowiedzUsuń