poniedziałek, 30 listopada 2015

W TĘ ANDRZEJKOWĄ NOC

No to mamy Andrzejki! W dzieciństwie z tej okazji laliśmy wosk i wymyślali różne wróżby dla zabawy. Kilka lat temu zrobiłam powtórkę z rozrywki i zorganizowałam imprezę w takim klimacie dla koleżanek.
Mam wrażenie, że andrzejkowe tradycje coraz bardziej zanikają. Ale... nadal jest to wieczór, kiedy chcemy się bawić! W zeszłym tygodniu często padało pytanie "gdzie się wybierasz na Andrzejki?". Jak wypadają w tygodniu, tak jak dzisiaj, zazwyczaj "świętujemy" je w weekend. Ja sobie w sobotę też potańczyłam. :)

A Wy bawicie się w andrzejkową noc? :)

  • gorset -second hand
  • spódnica -second hand
  • torebka -Cropp
  • szpilki -Reserved
  • kolczyki -Vinted.pl
  • pierścionek -Parfois











2 komentarze:

  1. Szkoda, że Haloween jest u nas bardziej popularne niż nasze swojskie andrzejki... Następnym razem zaproś i mnie na taką imprezę :-)

    PS Strój szykowny i seksowny! Ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dam Ci znać, jak pójdziemy na balety :) :) :)

      Usuń