wtorek, 19 lipca 2016

KIEDY POWIEM SOBIE DOŚĆ

Post miałam stworzyć ponad tydzień temu, kiedy w radiu usłyszałam, że urodziny ma Grzegorz Skawiński. Wielu osobom kojarzy się z grupą Kombi, a ja o nim usłyszałam po raz pierwszy, kiedy Kombi miało przerwę a muzyk był gitarzystą zespołu O.N.A..

No właśnie... O.N.A.... Jak sięgam pamięcią, chyba pierwszy taki poważniejszy koncert na jakim byłam. I tu cofamy się naście (takie grube naście) lat wstecz. Rok 1998. Człuchów. Wakacje. Ja na obozie letnim. A radio RMF.FM jeździło po różnych miastach z serią koncertów o nazwie Inwazja Mocy. Akurat mieliśmy to szczęście, że podczas naszego wakacyjnego pobytu w Człuchowie, załapaliśmy się na tę imprezę. Nie pamiętam kto grał jeszcze. Na pewno gwiazdą był właśnie zespół O.N.A., a utwór wykonywany przez Agnieszkę Chylińską "Kiedy powiem sobie dość"  znał chyba każdy. Pamiętam nawet, w co byłam ubrana. W sumie nie wiem dlaczego, bo nie było to nic ekstra, ani nie mam zdjęcia z tego dnia. W niebieską jeansową kamizelkę (jak widać - moda powraca) i granatowe jeansy. Miałam włosy do ramion i śmieszną postawioną grzywkę. Potem znowu zapuszczałam włosy...

W nawiązaniu wrzucam zeszłoroczne zdjęcia, gdzie kolorystyka i materiał stroju się miej więcej zgadza. :)


  • kurtka -second hand
  • spodnie -Fishbone (NewYorker)
  • koszulka -Vinted.pl (New Look)
  • buty -Reserved
  • pas -NewYorker
  • pierścionek -Glitter
  • kolczyki -Glitter
  • okulary -NewYorker

  














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz