wtorek, 19 lipca 2016

SKÓRZANY TOP Z ĆWIEKAMI

A tym razem baaardzo stare DIY. Skórzany top kupiłam w second handzie grubo ponad dwa lata temu. Nie, nie mam takiej pamięci do momentów kupowania ubrań. Po prostu widzę, że na pierwszych zdjęciach towarzyszyła mi Roxy, a od ponad dwóch lat mieszka ze mną Mia.

Top był dość duży, więc pierwsze, co z nim zrobiłam, to dopasowałam do swojego rozmiaru.


Tutaj na zdjęciu Roxunia asystuje mi podczas rozcinania kamizelki. Na początku zszyłam tylko skórzaną część. Nie zszywałam podszewki, aby móc swobodnie nanieść ozdoby na skórę.


...i w takim stanie top przeleżał  w szafie dość długo. Początkowo chciałam na nim naszyć płomienie z czerwonej skóry. Jednak kiedy wyjęłam go w zeszłe lata aby skończyć przeróbkę, stwierdziłam, że wolę jakiś bardziej zwyczajny motyw.  Zdecydowałam się na ćwieki w dekolcie. Ćwieki mocowałam w upalny dzień na balkonie, dlatego na zdjęciach jest takie "dziwne" oświetlenie.



Na koniec pozostało już tylko zszycie podszewki.


No i gotowe! Ostatnie zdjęcie też pochodzi z zeszłego roku. Ale dopiero wczoraj zebrałam zdjęcia w całość i przygotowałam do publikacji. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz