środa, 20 lipca 2016

KOLOROWA SPÓDNICA W PASKI

Tym razem DIY z kontrowersyjną, jak na rockowy portal, kolorową spódnicą w paski. Rockowa oczywiście kompletnie nie jest, ale wrzucam tutorial, bo może komuś przyda się patent, jak z odcinanej pod biustem tuniki zrobić spódnicę. Podobny motyw wykorzystałam robiąc spódnicę z gwiazdkami i tęczą. Tam jednak po prostu odcięłam górną część przerabianego ubrania.
Tunikę kupiłam w second handzie (jak zwykle! :) ) i to od razu z zamiarem zrobienia z niej spódnicy.




Z boku był zamek błyskawiczny, więc postanowiłam go zostawić i nie wszywać gumki. Wykorzystałam też oryginalny "pasek", który tworzył odcięcie pod biustem.




Wystarczyło rozpruć górną część paska, usunąć część na biust i zszyć pasek z powrotem.




No i na tym etapie spódnica mogłaby być gotowa. Jednak sięgała za kolano i wyglądałabym w niej jak z ludowego zespołu pieśni i tańca.





Zdecydowałam się więc ją skrócić.






Na koniec wystarczyło już tylko podwinięcie na maszynie (warstwy zewnętrznej i halki) i spódnica gotowa. Oczywiście nie obyło się bez pomocy Mii.  :)










No i jest kolorowa spódnica, którą mogliście niedawno zobaczyć w poście Colours? Why not?!.

2 komentarze: