czwartek, 10 listopada 2016

THINGS YOU'VE NEVER DONE BEFORE

Czwarty pod rząd post nazwany od tytułu albumu. Wróciłam przed chwilą z pracy. Odpalam Roxx (yeah! ROXX!) Gang i nadrabiam zaległości towarzyskie w Internecie. Jutro święto narodowe, więc przede mną długi weekend.

Zdjęcia dziś baaardzo letnie. W pełnym słoneczku. A ja odkryłam kolejny kolor, który (poza białym, czarnym fioletowym i beżowym) mogę połączyć z ukochanym turkusem. Nie będzie u mnie gościł często. Ostatnio chyba był dwa lata temu w poście Chabrowo. Ale czasem to miła odmiana. :)
  • sukienka -prezent
  • szpilki -Carsona
  • portfel w roli kopertówki -Catwalk
  • obróżka -zrobiona z bransoletki z Camieu









2 komentarze:

  1. Nie wpadłabym na to, że te dwa kolory mogą ze sobą tak dobrze współgrać... Jestem pod wrażeniem!
    PS Turkus rządzi także na balkonie ;-) No i Mia tak pięknie, zresztą jak zawsze, wyszła :-)

    OdpowiedzUsuń