niedziela, 18 grudnia 2016

KOLEJKA PO CHOINKĘ

Kilka dni temu, idąc rano przez Plac Szewczyka w Katowicach zobaczyłam kolejkę rodem z PRLu. I od razu nasunęło mi się pytanie "co do rozdają". W sumie całkiem słuszne, bo obok owej kolejki zobaczyłam morze choinek w centrum miasta. Okazało się, że to kolejna edycja akcji organizowanej przez radio RMF FM. Najbardziej wytrwali obdarowani czekali podobno aż od czwartej rano. Świąteczne drzewka pachną już w wielu domach i cieszą oczy domowników. Ja tym razem też mam "żywą choinkę". W wersji mini, ale jest. Mia tak pomagała ją ubierać, że jedna bombka (bez haczyka do przywieszenia, wyglądała jak piłki, którymi bawi się moja ulubienica) od dwóch dni leży w jakimś kącie zepchnięta tak przez uroczą kocią łapkę.

  • kamizelka -second hand
  • spodnie -Reserved
  • bluzka -second hand
  • buty -Vinted.pl
  • bolo -Vinted.pl
  • pas -second hand
  • bransoletka z kamieniami -Camieu
  • bransoletka węże -z wymiany na Szafie.pl
  • pierścionek -Parfois












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz