wtorek, 6 grudnia 2016

U KOGO BYŁ DZIŚ MIKOŁAJ?

Kto dziś był (nie)grzeczny i odwiedził go Mikołaj (lub Mikołajka). Ja przez dwa lata wcielałam się w Mikołajkę, kiedy to bratanek Oskar był jeszcze na tyle mały, że nieznajomego starszego pana w czerwonym wdzianku i dziwnym nakryciu głowy mógł by się przestraszyć. Elekty tych przebrań mogliście zobaczyć w poście Mikołajki oraz Santa Claus is coming to Town. Tym razem byłam w pracy na drugą zmianę, więc i nie miałam okazji widzieć spotkania Oskarka z Mikołajem (w którego wcielił się sąsiad), a kiedy po pracy odwiedziłam rodziców, bratanek już smacznie spał przytulony do nowego Kubusia Puchatka. Będą więc dla odmiany zdjęcia Mii. I ja w zupełnie nieświątecznym wydaniu. :)

  • bluzka -z wymiany na Szafie.pl
  • spodnie -second hand
  • pas -n/n (mam go kilkanaście lat)
  • torebka -kupiona w CCC
  • szpilki -Lasocki
  • kolczyki -Parfois

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz