poniedziałek, 5 grudnia 2016

ZIMA ZASKOCZYŁA DROGOWCÓW

Post miał się ukazać 1 grudnia. Jednak dopiero teraz mam okazję go wrzucić...

No i doczekaliśmy się grudnia. Pięknego, śnieżnego. Nawet baaardzo śnieżnego, bo drobny śnieżek prószy już od kilku dni. Jednak na taką zimę chyba nikt nie był przygotowany. Chodniki nieodśnieżone (rano po wyjściu z domu już prawie wywinęłam pirueta), drogi zasypane. Jak co roku zima zaskoczyła drogowców. Ale trzeba przyznać, że widoki mamy przepiękne. Poniżej wrzucam zdjęcia zimy zrobione dziś rano na moim balkonie:





Po południu temperatury były już plusowe i cały piękny śnieg stopniał, a ja zamiast jazdy (nie)figurowej na lodzie, brodziłam po kostki w strumieniach. Zaś moje jasnozielone kowbojki zrobiły się ciemnozielone.



...a post jesienny. Ale za to ze wspomnianymi kowbojkami. :)

  • ponczo -second hand
  • kurtka -second hand
  • spodnie -Reserved
  • kowbojki -kupione na Allegro.pl  (Manas)
  • kolczyki -NewYorker
  • pierścionek -Parfois
  • bransoletki -DIY














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz