wtorek, 18 lipca 2017

JEANSOWE SPODENKI Z WIĄZANIAMI

Takie DIY, które może się przyda przed wyjazdem na wakacje :)

Spodenki zaczęłam przerabiać jakieś trzy lata temu, kiedy jeszcze sieciówkom się nie śniło, że w 2017 roku ich półki będą się uginać pod namiarem szortów tego typu. Moje jakoś wylądowały w kartonie z rzeczami do przeróbki. Początkowo chciałam stworzyć spodenki podobne do tych, które miała Lorraine z Femme Fatale w klipie "Falling In and Out of Love". Ostatecznie zdecydowałam się tylko na wiązania po bokach. 

Pierwsze zdjęcia, jak widać po logo, są dość stare. Spodenki obcięłam z długich spodni, czyli podobnie jak w przypadku czarnych i granatowych.



Boki rozcięłam a dół nogawek wystrzępiłam.



Kropkami zaznaczyłam miejsca, w których miały zostać umieszczone metalowe "oczka". 



No i gotowe!



Wystarczyło przeciągnąć sznurek... Spodenki znalazłam przy porządkach jakoś teraz na wiosnę.



Z pomocą Mii,która nie odstępowała mnie na krok, dodałam sznurek i spodenki są już całkiem gotowe. :)






3 komentarze:

  1. Niesymetrycznie sznurek poprzeplatałaś z jednej strony. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Te same spodenki też w klipie 'Waiting For The Big One'. :)

    OdpowiedzUsuń