wtorek, 8 lipca 2014

SPODENKI Z ĆWIEKAMI

Festiwal Masters of Rock zbliża się dużymi krokami. Czas zacząć przygotowywać sobie garderobę.

Spodnie, które tym razem przerabiam baaardzo lubiłam.  Mam je na sobie na zdjęciach w kilku postach na blogu (tutaj, tutaj i tutaj ). Niestety, w okolicach kolan się przetarły, więc obcięłam je na krótkie.




Doły wystrzępiłam a następnie zamoczyłam podobnie jak w przypadku bezrękawnika, który kiedyś prezentowałam na blogu.


Na nogawce zaplanowałam wyćwiekowaną gwiazdę. Zaczęłam od odrysowania szablonu krawieckim mydłem.



"Niewidzialne" pomocne łapki właśnie opuszczają "plan zdjęciowy" :)
 

Ćwieki tradycyjnie miałam ze starego paska.




Tył spodni już był na tyle ozdobny, że nie musiałam nic dodawać.


No więc spodenki gotowe, można się zacząć pakować na Masters of Rock! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz