piątek, 18 sierpnia 2017

SZPILKI NA GIEWONCIE

...a raczej pod Giewontem, jak widać na zdjęciu. Ale oczywiście tytuł posta pochodzi z tytułu filmu (którego ani jednego odcinka nie widziałam). Górskie zdjęcie zostało zrobione na weselu w Zakopanem, na tarasie hotelu Kasprowy. Pozostałe na znanym już Wam moim balkonie, kiedy mierzyłam sukienkę i dobierałam dodatki. Sukienka była przerabiana przeze mnie, będzie osobny post na ten temat. Aby całość byłą bardziej "moja", podrasowałam strój dodatkami. A bransoletka pojawia się tylko na jednym zdjęciu, bo kiedy robiliśmy fotki na balkonie, była dopiero w drodze do mnie (zdjęcie z nią zrobiłam później). :)

  • sukienka -Reserved +DIY
  • szpilki -Wojas
  • torebka -Zara
  • pasek -Vero Moda
  • zegarek -Biu Brigitte
  • kolczyki -Glitter
  • bransoletka -kupiona na Allegro.pl
  • pierścionek -Orsay
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz