wtorek, 10 kwietnia 2018

SEZON MOTOCYKLOWY ROZOPCZĘTY

Chociaż jednoślady (mam na myśli te z silnikiem), jeżdżą po naszych drogach już od dawna, oficjalne otwarcie sezonu motocyklowego odbyło się w niedzielę w Częstochowie. Na Zlot Gwiaździsty przybyło około 50 tysięcy motocykli.
Niestety, nie miałam przyjemności tam być, więc wszelkie relacje czytałam i oglądałam w internecie.

Strój tym razem wrzucam stary (z września 2016), ale za to z motocyklowym motywem, czyli koszulką Harleya Davidsona. I jak na Harleya przystało, jest kolor czarny z dodatkiem pomarańczu. A żeby było też coś ode mnie, są również żółte akcenty. Zarówno kolorowe dodatki, jak i przeszycia na bluzce i spódnicy tworzą spójną całość. Przynajmniej w moim odczuciu. ^^

  • bluzka -second hand + DIY (zrobiłam ją z dziecięcego t-shirtu, pocięłam i przeszyłam pomarańczową nitką)
  • spódnica -second hand (Moshino)
  • buty -kupione na Allegro.pl
  • pasek na szyi -second hand
  • bransoletka -Lokaah










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz