wtorek, 24 kwietnia 2018

TELEFON KOMÓRKOWY

O zdjęciach z dzisiejszego postu dawno zapomniałam, bo były robione w styczniu 2016 roku. Znalazłam je przypadkiem, szukając fotografii bratanka. Telefon ze zdjęć nie był oczywiście komórką używaną przeze mnie te dwa lata temu. To dziesięcioletnia staroć. :) Kiedy był jeszcze w formie świetności wyglądał nieco inaczej. Miał  błyszczącą obudowę w kolorze krzemu. Mój kolega zażartował, że po mnie się spodziewał czarnego telefonu z ćwiekami... No i kiedy po jakimś czasie "krzemowa" warstwa zaczęła odpadać, usunęłam ją całkowicie, aż pojawił się czarny plastik. I klejem Kropelką przykleiłam ozdoby przypominające ćwieki. Więc miałam typowo "mój" telefon. Teraz pozostały już po nim tylko wspomnienia i... zdjęcia. :)

  • bluzka -second hand
  • spodnie -Fishbone (NewYorker)
  • kamizelka -DIY
  • buty -n/n
  • obróżka -Glitter
  • pasek -Caliope
  • bransoletka z krzyżem -SIX
  • pozostałe bransoletki -Kappahl
  • zegarek -n/n
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz