środa, 20 czerwca 2018

BANDANKOWE WZORY

Chociaż z definicji bandanka to po prostu kwadratowa lub trójkątna chusta o wzorach wszelakich, słysząc słowo "bandanka", od razu wyobrażamy sobie konkretne wzory. Nie wiem, jaką mają one fachową nazwę (Internet też nie pomógł), ale pewnie wszyscy wiecie, jakie wzory mam na myśli. Ozdobne "przecinki" ułożone w różne kombinacje. W dzisiejszym poście ten wzór pojawi się nie tylko na chuście, którą miałam już jako dodatek do wielu innych strojów. Będzie również na bluzce oraz pasku. Na każdym z tych elementów jest trochę inny, ale nadal to jest ten charakterystyczny "bandankowy" motyw. W poście Śnieżna i mroźna... astronomiczna Wiosna była wersja czarna. Dzisiaj pora na czerwoną. :)

  • bluzka -second hand (Tommy Hillfiger) + DIY (obcięłam i wystrzępiłam rękawy)
  • spodenki -second hand (Tommy Hillfiger) + DIY (obcięłam i wystrzępiłam rękawy)
  • buty -Nylon Red (CCC)
  • pasek -second hand
  • bandanka -second hand
  • bransoletka -Kari













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz