wtorek, 21 maja 2019

SZCZAWNICA 1-4.05.2019

Postów ze Szczawnicy wrzucałam tu ostatnio sporo. Mogliście zobaczyć wjazd na Palenicę i piękne widoki, które z niej widać. Zabrałam Was też na wirtualny ze Szczawnicy do Leśnicy. Pokazałam Wam cudowne miejsca, takie jak Park DolnyWillę Wanda czy ciekawą restaurację Koci Zamek. No i dużo dużo chat góralskich. Nie zabrakło również atrakcji w pobliżu Szczawnicy, czyli wejścia na Trzy KoronyKrościenka nad Dunajcem oraz wycieczki do CzorsztynaNiedzicy. Atrakcji w tym rejonie Polski jest sporo, jednak ze względu na krótki czas (od środy po południu do soboty rano) mogliśmy wybrać tylko kilka. Byłam już w Szczawnicy dziesięć lat temu i wtedy udało mi się być na spływie Dunajcem (tym razem zrobiłam zdjęcia, jak inni płynęli) czy przejść wąwozem Homole. Na pewno do Szczawnicy jeszcze wrócimy, bo to miejsce, do którego chce się wracać. A tymczasem łapcie ostatnią partię zdjęć. Część już była w innych postach, część jest po raz pierwszy. Czyli np. nasz pensjonat Dom na Zielonym Wzgórzu, który wszystkim bardzo polecamy. :) Nie było też wcześniej tylu zdjęć spływu Dunajcem, na który pewnie wybierzemy się kolejnym razem. Właśnie taką Szczawnicę, jak na tych fotografiach, zapamiętamy z tego wyjazdu. :)








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz