czwartek, 4 marca 2021

JEANSOWA KATANA Z FUTERKIEM

 Jakiś czas temu zamieściłam tutaj post w jeansowej katanie.


Niestety, kożuszek był dość mocno sfatygowany, zwłaszcza na rękawach. 


Postanowiłam więc kurtkę przerobić i dać jej drugie życie. Wystarczyło zrobić podmiankę zniszczonego "baranka" na jakieś inne futerko. Zainspirowałam się jeansowymi kurtkami z dużym puszystym kołnierzem i mankietami. Są ostatnio dość popularne popularne, ale jakoś nie przekonuje mnie ich workowaty kształt. Wymyśliłam więc własną wersję. Pomocne okazały się fragmenty kurtki z postu 29 luty. Tamta kurtka już siedem lat temu zakończyła żywot (nawet na zdjęciach widać pęknięcia ekoskóry), ale jak to u mnie bywa, zostawiłam futrzane elementy bo "może się kiedyś przydadzą". No i akurat w tym wypadku miałam rację. :)

 Tak prezentuje się "hybryda", którą niedawno stworzyłam:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz