wtorek, 2 listopada 2021

KLEOPATRA

Zdjęcia, które dzisiaj wrzucam powstały dwa lata temu. I całkiem bym o nich zapomniała, gdybym akurat nie sprzedawała tego stroju Kleopatry dziewczynie, która wybierała się w nim na Halloween. W sumie to przed tegorocznym Halloween poratowałam w zakresie strojów jakieś pięć osób :). 

Strój Kleopatry przygotowałam dla siebie jakieś dziesięć lat temu na imprezę sylwestrową. Interesowałam się Starożytnym Egiptem i zawsze chciałam się poczuć jak Kleopatra właśnie. Ostatecznie pozmieniały się plany i na tamtego Sylwestra nie poszliśmy w przebraniach. Ale żeby się nie zmarnowały, zrobiłam później przebieraną domówkę. Od tego czasu strój przeleżał w szafie i ostatecznie postanowiłam się z nim rozstać (niech inna dziewczyna też się poczuje jak Kleopatra) a mnie zostały na pamiątkę zdjęcia. Udało mi się choć trochę upodobnić do Egipskiej królowej? :)

  • gorset -second hand
  • spódnica -DIY (do spódnicy z second handu przyszyłam rzędy złotych cekinów)
  • pas -second hand
  • choker -DIY
  • kolczyki i bransoletka -n/n
  • pierścionek -Parfois (ale to już późniejsza zdobycz, na imprezie go nie miałam)
  • peruka -już nie pamiętam :)













 A tutaj mnie wena poniosła :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz