sobota, 8 marca 2014

SPÓDNICA Z FRĘDZLAMI

Kolejna prosta spódniczka, którą kupiłam w second handzie, aby coś z niej stworzyć.


Niedawno pokazywałam tu na blogu metamorfozę spódnicy z irchy .

Po jej przeróbce została mi dolna część.





 ...i właśnie tę część postanowiłam wykorzystać w przeróbce mojej jeansowej spódnicy. Wymarzyły mi się frędzle na dole, więc pocięłam skórę na wąskie paski.




Na przednim kawałku przymocowałam kilka ćwieków.


Ćwieki przymocowane, skóra przyszyta... Gotowe!

Drobna uwaga dla osób, które jeszcze nie robiły dodatków ze skóry naturalnej -należy baaaardzo uważać przy praniu bo taka skóra strasznie farbuje (niestety, w przypadku frędzli se sztucznej skóry -są one bardzo lekkie i nie układają się tak dobrze jak te, ze skóry naturalnej).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz