czwartek, 9 lipca 2020

JEST TAKIE MIEJSCE... CHATKA NA ADAMACH 20-21.06.2020

Miejsce niezwykłe i jedyne w swoim rodzaju. Kto był, ten wie! Studencki Schron Turystyczny pod Soliskiem zwany po prostu chatką na Adamach w Lachowicach. Ja byłam tam poprzednio cztery lata temu. Miałam nawet tam okazję witać rok 2016. Kilka tygodni temu odwiedziłam to miejsce z moją ekipą dziewczyn. Spędziłyśmy cudowny czas. Było w planach jeszcze ognisko, ale pogoda zadecydowała inaczej i zamiast ogniska był... kominek. Między jednym a drugim deszczem udało się na chwilę wyskoczyć na dwór i uwiecznić okolicę skąpaną we mgle. Podczas pobytu miałyśmy cudowne towarzystwo trzech kotek, które chyba jeszcze nigdy nie były tak intensywnie fotografowane (każda z nas ma pokaźną kolekcję ich zdjęć). Były rozmowy do późna w nocy, było winko. Wiele opowiadania i dużo śmiechu. A na drugi dzień, kiedy schodziłyśmy, przeżyłyśmy najbardziej intensywną ulewę w górach. Też będziemy ją wspominać ze śmiechem. Dzięki dziewczyny za super wypad! <3











 




 






























 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz