czwartek, 23 lipca 2020

ZABAWA DZIEWCZYNEK

W co bawią się dziewczynki w wieku wczesnoszkolnym podczas wakacji? O ironio, w szkołę! :)
Wczoraj mieliśmy piękną pogodę, która wręcz sprzyjała zabawom na świeżym powietrzu. Na podwórku roiło się od dzieci. Nie, żebym podsłuchiwała. Po prostu siedziałam na balkonie i przerabiałam torebkę. A dzieciaki krzyczały tak głośno, że nie dało się ich nie słyszeć. Jednak wróćmy do wspomnianej grupy dziewczynek. Z ich dialogów wypalałam następujące zdania:

  • "Bawimy się w szkołę! Udawajmy, że ja jestem baaardzo popularna w szkole i wszystkie się chcecie ze mną zadawać." (no pięknie! grunt to priorytety...)
  • "A ja mam same piątki. Wszyscy nauczyciele mnie baaardzo lubią." (och... ach... wow!)
  • "A ja teraz idę kupić IPhone'a 11!" (przyznam, że nawet nie wiedziałam, że już jest taki model, moja wiedza zakończyła się na siódemce... ojj... nie byłabym popularna w szkole hahaha).
Nie ukrywam, że to młode pokolenie trochę mnie przeraża. Popularne dziewczyny w szkole raczej kojarzę tylko z amerykańskich filmów (i to nieco starsze dziewczyny, konieczne sparowane z chłopakami z drużyny sportowej). O tym, że status w klasie zdobywa się modelem telefonu komórkowego, słyszałam kiedyś od kuzyna. Smutne to wszystko. Dzieci nie mam, ale wychowanie ich w dzisiejszych czasach na wartościowych ludzi, to chyba jeszcze trudniejsze zadanie niż kiedyś. No i pozostaje mi się cieszyć, że moje dzieciństwo przypadało na mniej skomplikowane czasy, kiedy człowiek doceniał drobiazgi. :)
  • bluzka -second hand
  • spódnica -second hand
  • buty -NewYorker
  • kolczyki -Clarie's
  • bransoletki -n/n













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz