sobota, 11 lipca 2020

SKÓRZANA TOREBKA Z METALOWYMI OZDOBAMI

Pogoda dziś straszna, więc to idealna okazja, aby posiedzieć w domu i stworzyć jakieś DIY. Nowych tutoriali już nie tworzę, ale mam jeszcze kilka w zapasie, które chciałam Wam pokazać.

Torebkę ze skóry naturalnej kupiłam w second handzie. Oczywiście z myślą o przeróbce.
Nie podobał mi się krótki pasek...


...oraz kółka w kolorze starego złota.


Kółka wymieniam na srebrne, bo takie miały być też dodatki.



Pasek kupiłam w second handzie. Też se skóry naturalnej. O odpowiedniej długości i szeroki, dzięki czemu bardzo wygodnie się nosi tę torebkę.


Przy okazji z jednej części paska powstała męska bransoletka (Przemek ma ją na zdjęciach w TYM poście).




Pozostało już tylko przyozdobienie torebki. W tym celu wykorzystałam elementy starego paska. Na zdjęciu są już z dodanymi przeze mnie frędzlami, bo te elementy ozdabiały kiedyś kamizelkę. Jak się rozstawałam z kamizelką, to je zostawiłam z myślą, że kiedyś mogą się przydać. I po wielu latach faktycznie tak się stało. :)


Gotowe!

A tutaj zdjęcia z wczorajszego spaceru:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz