piątek, 8 listopada 2013

KOSZULKA I LOVE 80's

Uwielbiam lata 80te! Przede wszystkim muzykę z tych czasów. Ale również styl ubierania się. Ramoneski, kowbojki, ćwieki, wzory w panterkę i duuuużo srebrnych ozdób. Dla jednych kicz a ja ten styl kocham. W sumie teraz przechodzi swój renesans (co oczywiście wcale mnie nie cieszy!) i w tym sezonie posiadanie w szafie ubrań wzorowanych na matach 80tych to modowy obowiązek.

...a mi w second handzie udało się wyszukać koszulkę, która bardzo do mnie pasuje, bo nadruk na niej głosi:
I ♥ 80's

Chyba jej poprzedni właściciel też kochał lata 80te, bo bluzka była mocno sfatygowana (z daleka napis wygląda dobrze, ale z bliska miał liczne pęknięcia).




Nie przekonał mnie również tył... początkowo myślałam, że to nawiązanie to słynnego przeboju z tamtych lat zespołu Frankie Goes To Hollywood "Relax", jednak na koszulce pisze "Reflex"... tak czy tak, tył był po prostu "do wymiany".


Rozcięłam koszulkę, aby docelowo przyszyć gładki tył z innego t-shirtu.


Najpierw jednak zajęłam się napisem. Jak to już wiele razy robiłam, pomalowałam go błyszczącym srebrnym lakierem.


Kiedy napis był gotowy, doszyłam tylną część.

Teraz moja koszulka może przemawiać za mnie, jaką epokę lubię najbardziej :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz