środa, 6 listopada 2013

TO BE A PHOTOGRAPHER

Za oknem oberwanie chmury, a ja oglądam zdjęcia lasu skąpanego w jesiennym słońcu. Robiłam je niecałe dwa tygodnie temu, kiedy było jeszcze ciepło, a drzewa były ubrane w liście... teraz większość z tych liści tworzy już dywan :)
Pogoda była piękna, więc spacer był długi i... dość sentymentalny -odwiedziłam miejsca, których nie widziałam od czasów wczesnej podstawówki. Już zapomniałam, że mamy takie piękne miejsca w lesie (trzy ostatnie zdjęcia).

a moja stylizacja to fotograf w starym stylu :)

  • skórzana kurtka -second hand + diy
  • spodnie z ćwiekami -New Look
  • koszulka z kotem -Stradivarius
  • workersy -Lasocki
  • pasek z ćwiekami -second hand
  • czapka motocyklowa -szafa.pl
  • naszyjnik -Camieu
  • bransoletka z blaszek -Butik
  • bransoletka z kółkami -diy






















1 komentarz: