niedziela, 9 lutego 2014

ROCKOWE RĘKAWICZKI

Tym razem podpowiadam, jak ze starych skórzanych rękawiczek zrobić takie typowo rockowe, bez palców.
Ja moje upolowałam ( jak zwykle) w second handzie. Końcówki palców były uszkodzone, ale nawet jeśli byłyby idealne, to i tak bym je obcięła, bo kupowałam je z takim przeznaczeniem. 



Zaczęłam od obcięcia końcówek palców.


Wykończenie wokół nadgarstka było trochę uszkodzone i dość mocno odstawało, więc też je wycięłam.


Wycięłam również kawałek skóry ( w kształcie trójkąta), aby docelowo zmniejszyć odwód wokół nadgarstka.



Kolejny etap to przymocowanie metalowych oczek, przez które można przewlec rzemyk lub sznurek.




Pozostaje już tylko przewlec rzemyk.



Na końcach rzemienia umieściłam metalowe ozdoby.


Rękawiczki gotowe! Myślałam jeszcze o dodaniu ćwieków, ale ostatecznie zdecydowałam się na bardziej minimalistyczną wersję :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz