sobota, 3 stycznia 2015

HEAVY NEW YEAR

Krótko i na temat. Takiego roCku Wam życzę! Oczywiście nie z znaczeniu "ciężkiego" tylko "wypełnionego heavy metalem i hard rockiem".

Temat noworocznych życzeń to mój ulubiony, ale w tym roku przestałam się już czepiać, kiedy ktoś życzył mi "Dosiego Roku". Łączna pisownia słowa "dosiego" w sumie nadal mnie bawi. Ale już nie pytam "cóż to znaczy dosiego?", nie bawię się też w genezę tych słów, chociaż jest taka ciekawa :)

Wam DO SIEGO ROKU pisać nie będę, bo na to już za późno. Nowy rok już mamy :)

...żeby było HEAVY to mam ramoneskę. Tę traktuję typowo zimowo, bo ma podpinkę i jest większa, więc mogę się pod nią podebrać i grzeje niczym zimowa kurtka.  Jest też element na wesoło - skoro Robert Langdon - bohater książek Dana Browna może mieć zegarek z myszką Mickey, to ja mogę mieć szalik z Minnie :)

  • ramoneska -szafa.pl
  • jeansy -Fishbone (New Yorker)
  • buty -n/n
  • czapka -second hand (H&M)
  • szalik -second hand









2 komentarze:

  1. Czapa piękna! Szalik fajny. Kurtka w nie moim stylu, ale ładnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie z tego stroju najbardziej lubię tę kurtkę :) :) :)

      Usuń