poniedziałek, 8 lutego 2016

CZARNA JEANSOWA KURTKA KISS

No to czas na DIY bo dawno nie było.

Tę kurtkę przerabiałam jakiś rok temu. Już w sumie jej nie mam. Ale jakoś nie doczekała się wcześniej upublicznienia na blogu.

Katanę kupiłam w second handzie. Z myślą o jakimś DIY oczywiście. Mia sprawdza wytrzymałość materiału.



"Ekran" zrobiony z koszulki mam z wymiany na Szafie.pl. Niestety, był uszkodzony, ale na szczęście miejsce do przyszycia było węższe, więc udało się ukryć dziurkę.










Ozdoba, którą postanowiłam przyszyć na kieszeń z przodu, to metka z jednej z koszulek KISS. 





No i nie byłabym sobą, gdybym nie dodała choć kilku ćwieków. :)





Kurtka gotowa! :)








2 komentarze:

  1. Doskonała! A koty to coś mają z tym "sprawdzaniem", moja kicia robi to samo :D

    fineandhealthy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ! No Mia często mi asystuje przy przeróbkach :) ...i przy okazji upiększa sobą zdjęcia :) :) :)

      Usuń