poniedziałek, 15 lutego 2016

CZYM JEST DOM BEZ KOTA?

Pytanie z tytułu posta to cytat Marka Twaina: "Czy dom bez kota - najedzonego, dopieszczonego i należycie docenionego - zasługuje w ogóle na miano domu?". Idealnie pasuje przed zbliżającym się Światowym Dniem Kota.

Jak brzmi odpowiedź? Dla każdego inaczej. Ja mogę podpisać się pod słowami: "Dom bez kota jest tylko zwykłym mieszkaniem".  Nie wiem, kto jest ich autorem. Cytat ten często pojawia się na różnych ozdobnych tabliczkach, które można kupić w sklepach z pamiątkami. Ja pewnie też prędzej czy później sobie takową kupię albo, co jest jeszcze bardziej prawdopodobne, sama stworzę. :)

Kilka lat temu dostałam od koleżanki książeczkę, w której też jest odpowiedź na tytułowe pytanie. Mam na myśli cytat: "Dom jest pusty bez odgłosu kocich łap". Druga koleżanka dała mi świecznik z napisem: "Tam dom Twój, gdzie Kot Twój". Jakie to wszystko prawdziwe! :)

Kocie nawiązanie na zdjęciach pojawia się na bluzce. Koty w wersji kowbojskiej - w butach kowbojkach, kapeluszach i z bandankami. To jeden z moich ulubionych kocich motywów. Niestety, udało mi się go upolować raz w życiu na bluzce znalezionej w second handzie. Inne koszulki z takowym motywem też bym chętnie przytuliła. :)


  • bluzka -second hand
  • spódnica -second hand
  • sandały -Graceland (Deichmann)
  • bransoletka -SIX
  • kolczyki -Glitter






 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz