piątek, 5 lutego 2016

Z PRZYMRÓŻENIEM OKA

Pamiętacie "nogi lisa" z posta WHAT DOES THE FOX SAY? Tym razem dla żartu założyłam te ocieplacze na buty do zimowego stroju. W ramach eksperymentu. :) Po mieście bym tak nie biegała, ale lubię bawić się ubiorem. Jak wyszło? Oceńcie sami. :)

  • kurtka -second hand
  • szal -second hand
  • sweter -n/n 
  • buty -Mango
  • ocieplacze na buty -second hand

...a ja powiem tylko tyle: chciałam być na Sylwestrze lisem - byłam lisem. :)  Na pewno w tych ocieplaczach na drodze mnie nie spotkacie. ^^







2 komentarze:

  1. Gdzie dorwałaś te ocieplacze? Jakbyś się chciała ich pozbyć, daj cynk ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wystawiłam je na sprzedaż, bo już nie są mi potrzebne. Kupiłam je tylko do przebrania na liska. :)

      ...więc możemy się dogadać :)

      Usuń