sobota, 22 października 2016

JA NAPRAWDĘ LUBIĘ PAŹDZIERNIK!

Kiedy mówię, że lubię październik, wielu znajomych myśli, że sobie żartuję. Według mnie to najpiękniejszy miesiąc. Mógłby być cieplejszy oczywiście. Ale mam tu na myśli walory czysto wizualne. Już w jednym z pierwszych postów, trzy lata temu, pisałam o październiku. Rok temu również chwaliłam się piękną jesienią na Halembie. Dzisiaj, chociaż pierwszy jesienny spacer po mojej dzielnicy mam właśnie za sobą, wrzucam zdjęcia z mojej okolicy, które robiłam rok temu. Dzisiejsze postaram się wrzucić niedługo. :)

  • sukienka -Camieu
  • kowbojki -kupione na Allegro.pl
  • kapelusz -second hand
  • pas -n/n
  • bransoletka -Lokaah



























3 komentarze:

  1. Sukienka jest przepiękna. Gdybyś kiedyś chciała się jej pozbyć, pamiętaj o mnie! Nabędę za każdą cenę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to od roCku czeka na nową właścicielkę, bo ja się już nią nacieszyłam :)

      Usuń
  2. W takim razie trzeba uskutecznić sprzedaż...

    OdpowiedzUsuń