czwartek, 17 października 2013

PAŹDZIERNIK!

"Ania z Zielonego Wzgórza" zawiera bardzo piękne zdanie na temat października. Nie pamiętam dokładnie jak ono brzmiało, bo książkę czytałam jeszcze w szkole podstawowej, więc je sparafrazuję. Tytułowa Ania cieszy się, że żyje w świecie, gdzie jest PAŹDZIERNIK. Stwierdza też, że byłoby to strasznie smutne, gdyby po wrześniu od razu następował listopad. Ja mogę się pod tym podpisać obiema rękami :) 

Złota Polska Jesień trwa, więc kiedy tylko miałam chwilę czasu, wybrałam się z aparatem do lasu, aby ją uwiecznić. 

Strój, który tego dnia miałam na sobie, jest inspirowany klasycznym strojem do biura. Tylko że... bluzka koszulowa zawiera przeźroczyste wstawki z koronki a ołówkowa spódnica wykonana jest ze skóry i ozdobiona ćwiekami.

  • bluzka z koronką -Butik
  • skórzana spódnica z ćwiekami -second hand + diy ( zmieniłam długość oraz dodałam ćwieki)
  • pasek -second hand
  • skórzane buty -Reserved
  • skórzana pikowana kurtka -Camieu
  • skórzana torebka z ćwiekami -5th Avenue (Deichmann), ta sama, którą miałam w  Babicach, bo najlepiej mieści aparat fotograficzny :)
  • czerwono-czarne kolczyki -SIX
  • okulary (korekcyjne) -Angelo Futuro










W tle z mojej głowy "wyrasta" komin elektrowni :D


Ogródki działkowe "pod" elektrownią


To zdjęcie nie bardzo pasuje do klimatu, ale zdobiłam je podczas tego spaceru i MUSIAŁAM je dodać :)

A tu w wersji bardziej sztywnej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz