środa, 5 października 2016

BIAŁA BLUZKA KOSZULOWA

Miałam wrzucić ten post w poniedziałek i potrollować studentów z okazji rozpoczęcia roku akademickiego. Jednak najpierw ważniejszy był Czarny Protest, potem Światowy Dzień Zwierząt. Więc post z białą bluzką publikuję dopiero dzisiaj.

Biała bluzka koszulowa to MUST HAVE w każdej szafie. Sama mam kilka. Jednak nie lubię tradycyjnych rozwiązań i z czarną ołówkową spódnicą zestawiam je tylko na... rozmowy kwalifikacyjne. Tutaj na blogu zestawiałam ją już ze skórzanymi spodniami w postach Biała bluzka, czarne spodnie oraz Witaj szkoło!. Było też połączenie z brązową skórzaną spódnicą (White shirt). Tym razem przyszła kolej na zestawienie ze spódnicą jeansową. Oczywiście nie obyło się bez ćwieków. I czuję, że taki zestaw jest jak najbardziej mój. :)

  • bluzka -n/n
  • spódnica -second hand + DIY (dodałam ćwieki)
  • buty -Venezia
  • pas -second hand
  • bransoletka -NewYorker
  • kolczyki -Parfois











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz